zondag 16 maart 2008

8 uur overwerken 3, het waarom van de stuiterende Maaike :-)

Zoals wel blijkt uit m’n meest recente blogposts ben ik helemaal vol van 8 uur overwerken. Het organiseren ervan heeft me gegrepen.


Het geeft een fantastisch gevoel om samen met een paar heerlijke mensen zoiets moois neer te zetten en om te merken dat er zoveel geweldige mensen zijn die graag meedoen, meehelpen, meedenken en meewerken. Het geeft een boost om dingen voor elkaar te krijgen door simpelweg te gaan bellen met een enthousiast verhaal. Een toffe locatie, een super coole sponsoring, goede doelen die heel graag willen dat er voor hen wordt overgewerkt en met de meest leuke opdrachten komen. Ook het zien binnenkomen van de aanmeldingen van creatieven en het enthousiasme waarmee ze dit doen geeft een kick!


Maaike’s die stuiteren :-)

Zoals vorige week toen we de definitieve GO van het Euroborg Horeca kregen en definitief bekend werd wat hun sponsoring omvat. Toen we in de ruimtes van het stadion rondliepen waar hét gaat gebeuren de 28e. Het moment dat ik eindelijk het gevoel had de juiste toon voor het persbericht te hebben gevonden. Toen een journalist van de Adformatie verzocht om een interview en duidelijk werd dat we daar volgende week instaan zonder dat we eigenlijk nog heel veel moeite richting de pers hebben gedaan. Veel mooie dingen die voorbij zijn gekomen en nog veel bijzondere dingen die staan te gebeuren...

Veel dingen waar ik eindelijk lekker in “los” kan gaan én veel waarin ik nog een boel kan leren.

Ik heb er zin in! Laat maar komen!


Hoe meer ik over het project vertel, hoe meer het van mezelf wordt, hoe meer mooie dingen ik eraan ontdek. Het verbinden van mensen, van ”jonge creatieven”, door ze de mogelijkheid te bieden kennis met elkaar te maken, samen te werken, van elkaar te leren, elkaar te laten zien wat ze kunnen en te ontdekken wat er nog meer mogelijk is. Het creëren van deze mogelijkheid door aan het werk te gaan voor goede doelen, hen blij te maken met een resultaat waar zij behoefte aan hebben. De goede doelen die naast het naar huis gaan met een mooi resultaat waar ze wat aan hebben ook van elkaar kunnen leren en ideeën kunnen uitwisselen. En niet te vergeten: de bijzondere energie die de 28e gaat ontstaan in de Euroborg door al die fantastische mensen bij elkaar te brengen.

Geen opmerkingen: